Tomas Olsson saknas?

Hörde på radion om det. De sa att något hade gått snett i samband med en nedfirning. Hoppas han klarar sig.
 
Jobbigt med ovissheten i dessa situationer, informationen som kommer är aldrig tillförlitlig. Vid lunchtid idag läste jag att allt var väl med honom och nu detta.

Kan bara hålla tummarna för honom.
 
Ja, nu gäller det verkligen att hålla tummarna, och hoppas på det som Skinnarmo sagt till exressen.se stämmer: "- Om det är någon som ska klara det här är det Tomas."

Håller helt klart med om att ovissheten är jobbig, stackars anhöriga.

Källa: http://www.expressen.se/index.jsp?a=588245

/Niklas

PS. Någon som vet om det är vanligt med trancievers på denna typen av expeditioner? DS.
[Ändrat av Niklas L 2006-05-17 kl 22:03]
 
Nog för att informationen inte är tillförlitlig men man bör väl ändå inte läsa dom värsta blaskorna.
Kikade just på aftonbladet.se, respektlösa svin säger jag bara. Dom driver på med sitt spekulerande som om det handlade om nån dokusåpa. fyfan.
 
Har hört att han är ok

Har en kollega som är vän med honom. Hon har fått meddelande om att han är ok och nere i baslägret.

Sofia

Vet dock inte om olyckan skett efter hennes besked
[Ändrat av SofiaG 2006-05-17 kl 23:52]
 
Still MIA

EKOT SR P1 torsdag 18/5 06:30:::

Svensken på Everest saknas fortfarande
Den svenske skidåkare som försvann på Mount Everest i tisdags var på torsdagen fortfarande försvunnen.

Svensken försvann under tisdagen när han firade sig ner för en klipphylla på 8 500 meters höjd.

Han var på Mount Everest för att åka skidor nerför bergets nordsida.

Bedömmare på plats uppskattar att det kommer att ta fyra dagar att ta sig till platsen där skidåkaren befann sig.
 
Jag tycker det är omdömeslöst att utsätta nära och kära för oro, ovisshet och i detta fall förmodligen sorg för ett såpass meningslöst projekt. Hoppas han klarar sej OCH får en tankeställare inför framtiden.
 
maskon; sa:
Jag tycker det är omdömeslöst att utsätta nära och kära för oro, ovisshet och i detta fall förmodligen sorg för ett såpass meningslöst projekt. Hoppas han klarar sej OCH får en tankeställare inför framtiden.

Jag tycker det där var en meningslös kommentar av dig.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.