Ett år i villmarka!

Hei!
Jeg og en kompis har i flere år gått med en drøm om og tilbringe et år i naturen. Ideen går rett og slett ut på og finne en passende hytte å tilbringe et år der. Så det jeg lurer på er om det er noen her som har gjort noe lignende? budsjett for et sånt år? Eventuelt tips til hytte/koie? osv? Det jeg har funnet av hytter på nettet synes jeg generelt ligger for nært sivilisasjonen. Så håper noen kan briljere med litt lokalkunnskap?

Drømme hytta ligger ved et større vann, slik at man kan kjøre båt og dermed bo langt unna, sammtidig som man ikke gjør det, hvis dere skjønner. Vi ønsker å leve av så mye som mulig av det vi klarer og skaffe til veie selv gjennom jakt, fiske og sanking. Så mulighet for jakt og fiske, og da både små og storvilt jakt bør være til stede. Alt dette så billig som mulig selvsagt.

Føler du at du kan bidra med noe for og hjelpe oss vidre med drømmen vår, så mottas alle svar med takk!
Svar gjerne PM hvis det skulle være ønskelig!
 
Att få tillgång till att jaga storvilt är aldrig billigt, om det ens är möjligt! För 10 år sedan kunde man fortfarande göra det i delar av Kanada, men nu är även den möjligheten till största delen om inte försvunnen, så i alla fall mycket mera komplicerad. Kanske finns det fortfarande lite vilda Västern i delar av Ryssland?
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
lsjonsson ”Bly i ammunition är ett ickeproblem” Jakt 166

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.