Varg i västerbotten...

Menar inte att vi ska vara peta så mkt att det blir en art för utrotning men stödjakt för att hålla nere artens population. Visste ni att vargen har en kvot på 15? Blir fort många av arten som gör att många andra arter som också behövs i skogen dör.

SNÄLLA! Ni som inte har en åsikt i ämnet utan drar upp nån obegriplig jämförelse med troll och allt annat, skapa en egen tråd för ert eget välbefinnande.

Hur tänker du då? Innan medeltiden var det synnerligen glest mellan människorna i vårt avlånga land. Utrotade vargen andra djurarter på löpande band då?

Troll.
 
Mr Hedlund har skrivit tre inlägg totalt på Utsidan (alla tre i den här tråden?), jag tror inte han är medveten om att vargen har diskuterats i åtskilliga trådar här och att de argument han försöker lägga fram sågats många gånger om tidigare.

Men så går det när man tror att man bara kan regga sig på ett forum och direkt häva ur sig en massa:)
 
Mr Hedlund har skrivit tre inlägg totalt på Utsidan (alla tre i den här tråden?), jag tror inte han är medveten om att vargen har diskuterats i åtskilliga trådar här och att de argument han försöker lägga fram sågats många gånger om tidigare.

Men så går det när man tror att man bara kan regga sig på ett forum och direkt häva ur sig en massa:)

Alla argument, både för och emot, har sågats många gånger om. I och för sig inget hinder för nytillkomna att få framföra sin åsikt. Problemet är väl snarare alla gamla medlemmar på forumet som sågar om och om och om igen.....
 
Jo, det är ju kanske bättre att istället länka till de gamla trådarna och säga "fortsätt gärna där, om du har något nytt att tillföra".

Jag vet forum där moderatorerna är rabiata när det gäller att starta nya trådar om ämnen det redan finns trådar om (även om tråden är på 20 sidor och har varit död i 3 år så får man absolut inte starta en ny tråd om ett liknande ämne utan måste fortsätta i den gamla). Riktigt så hård behöver man kanske inte vara, men att söka lite i forumet innan man skriver hör väl till god netikett.
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.