Segelsporter Vindsurfing, segling mm.

Svara

Ämnesverktyg Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2012-02-13, 21:15
Toppman Toppman är inte uppkopplad

Sistaminuten! Chans att hänga med på Atlantsegling Västindien till Sverige.

Pga förhinder kan tyvärr inte en av mina gastar följa med på segling över Atlanten. Detta har dock lämnat en ledig plats för den som önskar segla med på ett spännande äventyr. Eftersom jag kommer att lämna Sverige inom en vecka är det dock viktigt att höra av sig snarast om detta är intressant.

Planen är att segla från Grenada i april för att påbörja överseglingen i början av maj. De kostnader som kommer att vara blir flygbiljetten ner samt självkostnader för de rullande utgifterna, som mat hamnavgifter osv. Väl över Atlanten får vi som bekant rätten att bära röda byxor till kavaj.

Jag letar i första hand efter ngn som har tidigare erfarenheter av segling på större vatten och som har en avslappnad och positiv inställning. Viktigt är också att du har lätt att samarbeta och en ödmjuk attityd så vi får en trevlig upplevelse tillsammans.

För lite mer info om båten och tidigare segling med min sambo (som inte kommer att följa med) gå in på www.swedishsnowbird.blogspot.com.

Låter detta intressant, ta chansen och följ din känsla! Skriv till [email protected] så tar vi detaljerna.
/Martin
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:04.

Logga in