Gamla länkar fungerar inte.

I det gamla forumet kunde man inte adda en tråd utan att skriva i den, ville jag följa en tråd men inte hade något vettigt att tillägga just då ville jag inte skriva skräpinlägg. Istället lade jag tråden till favoriter i webbläsaren eller om det var tillfälligt lade jag den på skrivbordet (Som jag egentligen vill ha rent).

Länkar sparade som favoriter i webläsaren eller hänvisningar i en tråd till en annan tråd fungerar inte. Trådarna har fått nya adresser i nya forumet.

Men när jag väl hittar en kan jag prenumenera på den utan att kladda skitinlägg, för nu finns äntligen den funktionen.


Formateringsrutan är också en bra nyhet
 

talthoff

Forumvärd
Nya forumet bygger sina url:ar helt annorlunda, tyvärr så funkar inte g:a/sparade länkar längre.
Inte så mycket vi kan göra något åt, just nu.

-Thomas
 
Bannerlänkar fungerar inte

Länkar från annonserna till höger leder ingenstans..

Ohhh vilket jobb att konvertera allt det gamla... är inte avundsjuk.

mvh
/Jonas
 

talthoff

Forumvärd
Nu ledar länkarna någon vart ...

Butiken, där prenumerationerna av Outside kommer säljas är inte klar. Inte heller möjligheten att uppgradera till Brons och Silver medlemskap.

-Thomas
 
Går det att lägga in ett fält i Sök med Tråd-ID? Den verkar ju vara samma, även om URL-formen ändrats. Det blir ju lite mippligt, men i alla fall en enklare väg att söka på.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.