Inlägg

Om jag i min profil väljer fliken INLÄGG så tar det nästan en minut, sen får jag en lång medlemslista som avslutas med.

Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /shared/cl-web/cl2_data1/utsidan3/cvs/communitylib/ado.php on line 451
 

talthoff

Forumvärd
En liten fuling löser den värsta buggen.

Sen är nog tanken att man skall stanna kvar på sidan, och att medlemesn inlägg listas där.
Inte som min fuling gör, dvs. traskar över till forumet.

-Thomas
 
Men fula mål räknas också.

dock ett väldigt pratit format på listan, den blir väldigt lång, kan man förkorta ner det, typ

forum, ämne, datum

på varje rad bara?
 
Verkar vara ungefär samma 'fuling' under bilder? Klickar jag runt på 'min sida' så hamnar jag helt plötsligt bland alla fotoalbum på hela utsidan...

/Pär
 

clindh

Forumvärd
Jag lyckas inte återskapa detta med att man se allas fotoalbum när man klickar "Bilder" på en profilsida; kan någon som får detta fenomen kopiera in länken till sidan man kommer till vid detta läge här?
 
Har ingen egen bildlänk på min sida.
Söker jag bilder två ggr kommer jag till bildsöksidan.
Söker jag där, utan att ange några kriterier, hamnar jag på en 500 bilder stor sida.

Kan detta vara situationen som Christer nämner...

(Vid inmatningsrutan ligger intotext och rutor på Övriga alternativ på underraden, ännu.)
 

clindh

Forumvärd
Har ingen egen bildlänk på min sida.
Jag är inte med... kikar jag på din sida ser jag detta, och klickar man på Bilder kommer man till albumfunktionen - dock med en tom sida för du har inga uppladdade bilder.

Skall dock fixa så man är kvar i "medlemsvisningsläge" tills man klickar på en bild, det kanske är att man hoppar över i albumfunktionen som förvirrar.

En lista över ens album skall dit också
 

Bilagor

  • Untitled3.png
    Untitled3.png
    7.1 KB · Visningar: 449
Skall dock fixa så man är kvar i "medlemsvisningsläge" tills man klickar på en bild, det kanske är att man hoppar över i albumfunktionen som förvirrar.

Det var just det här jag menade med mitt inlägg. Jag upplevde det som förvirrande att tabbarna helt plöstligt ändrades till album-läge bara för att jag klickade på bild-tabben. Så länge jag bara klickar på tabbar så vill jag vara kvar på 'min sida'.

/Pär
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.