Löparskor billigt

Kanske fel forum, skit samma...

Nu har jag slitit ut mina löparskor igen. Eftersom jag ver exakt vad jag vill ha (Adidas) så behöver jag inte gå till butiken o testa. Finns det någonstans man kan köpa löparskor billigare?
 
Löparskor är betydligt billigare i USA (men då skall man ju transportera dem själv). Prova att söka på google (http://www.google.com/advanced_search?hl=en) på adidas + modellnamn under domännamnet .de (site:.de) , frakt brukar kosta upptill 150 kr.
 
Standard-pris

Verkar vara samma pris i alla affärer, på kronan. Detta beror på att alla affärer följer listpriset. Jag undrar om det finns någont ställe där skorna kostar mindre? För de flesta grejor (cyklar, klättergrejor, skidor, kameror osv) finns det butiker som ligger lite under listpriset.
 
Åk till något outlet ställe, där brukar dom ligga lite lägre i pris annars vet jag att just Adidas hade utförsäljningar förr vid Alfa Laval i Tumba - men när på året det var kommer jag inte ihåg. Du får ringa och fråga.

//Uffe
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.