Komma direkt till senaste inlägget i tråden

När en tråd kommit att omfatta flera sidor skulle det vara bra att komma direkt till sista sidan i stället för som nu till första. För den första har man oftast redan läst.
 
När en tråd kommit att omfatta flera sidor skulle det vara bra att komma direkt till sista sidan i stället för som nu till första. För den första har man oftast redan läst.

Men det kan man ju. Nästan i alla fall.
Om man börjar med att klicka på "Sök nya inlägg" så kommer en lista upp med bl. a.
"Åmne / Startat av". Där kan man välja sida man vill komma till. I de fall tråden omfattar väldigt många sidor, t.ex. "Köp av allroundkniv, tips?" blir det ett hopp från sid.8 till Sista sidan.
Sedan finns det också en kolumn med "Senaste inlägg". Klickar man på > så kommer man till senaste inlägget.

Jag skulle dock önska att jag kunde komma direkt till det FÖRSTA inlägget som tillkommit sedan
JAG SENAST var inne och läste i tråden. Den önskan har jag nu upprepat i ett antal olika trådar.
Funktionen finns i ett annat forum som jag ibland deltar i.

/ Bertil
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.