Gissartråd bilder från luften

Tycker kanske

att det kan vara bra att se att rätta svaret har kommit för den som gissat rätt.

Fast å andra sidan så kanske det är mera spännande för de som halkar in på tråden senare att inte ha med facit i gissartråden.

Vad tycker ni?

Thure
 
att det kan vara bra att se att rätta svaret har kommit för den som gissat rätt.

Fast å andra sidan så kanske det är mera spännande för de som halkar in på tråden senare att inte ha med facit i gissartråden.

Vad tycker ni?

Thure

Jag är förvirrad av gissningstrådupplägget, och har ännu ingen egen bild att bidra med, men jag gissar att bild #2 förställer Likstammen.
 
#4 ser ut att vara mest sand och sandrevlar/öar, vilket leder tankarna till Nordafrika. "Numera inom EU" tyder å andra sidan på att det är nånstans i Östeuropa.
 
#4

Märkligt. Jag såg bilden tvärtom, dvs att det som är vatten var land och vice versa. Fartygen såg då ut som hus och Gibraltarklippan såg jag inte alls!
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
thureb Gissa bilder från luften Andra regioner 28
avslLM Gissa bilder i Gävleborgs län Andra regioner 1055

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...