Ner med jakten och sluta mörda djur

många av oss har hängt här länge, ibland så frestas man att falla för lockelsen av provokativa inlägg, det blir lite roligare än att för åttahundrasextifemte gången berätta vilket tält som är bäst.. jag har många favoriter, bert juhlin är saknade, frazze fjällis, olle olls med KIKARNA, killen som "nästan" kom med i mensa och nu senaste favvo trollet arntur som iofs veknat på ett ytterst beklagligt sätt..
 
http://www.flashback.info/showthread.php?t=299229

Seså Patric, upp med hakan/bänkpressen/humöret nu! Arntur var kanske inte ett riktigt troll utan bara lite vilsen i början? Länken ovan går till en bra och fin trolltråd på ett helt annat tema. Risken är att du redan läst den då den är en riktig klassiker. :)
/RJ


Oj Det var det värsta jag läst slutade efter ett par sidor så jag har lite kvar.
Men de andra är ju inte jätte elaka mot han än, även om inte nån som helst koll.
Anledningen att jag irriterade mig detta forums hårda nivå. Nu var det under samma kategori typ jakt. I och för sig formulerade lik artat av två olika personer som båda trollade efter bråk.
Men första svaret i denna tråd var nå i stilen med personen i fråga önskade att det var lagligt att skära tasken av vederbörande så att resten av mänskligheten skulle slippa lida(en liten omskrivning men med samma innebörd). Tycker att det var hård, även om det var ett skämt.
Och eftersom alla ni mer eller mindre är nätpolare sa ingen ifrån utan hakade på dock lit mindre
rått men tonen var tydlig. Men när jag skrev nåt om en jämförelse med andra grupp dynamiska
liknelser där man attackerar i grupp. Då blev några lite upprörda och sa till. Med andra ord jag kränkte gruppen. Skit samma jag har förstått att den jag har kritiserat för sitt beteende har fattat vem jag antytt och har förklarat var han står. Och jag vet vad ett troll är. och Arntur verkar ju tåla en hel del för han ger ju inte upp. Även om han inte skapade just den här tråden. Det ingen försvar för person angrep eller dolda hot om även på skämt, men vass humor och ironi är konst som få behärskar men underhållande, fast jag har sett många glimtar av det här.
 
http://www.flashback.info/showthread.php?t=299229

Seså Patric, upp med hakan/bänkpressen/humöret nu! Arntur var kanske inte ett riktigt troll utan bara lite vilsen i början? Länken ovan går till en bra och fin trolltråd på ett helt annat tema. Risken är att du redan läst den då den är en riktig klassiker. :)
/RJ


fiiifan, riktigt, riktigt roligt.. tur jag inte bänkpressade när jag läste den tråden, jag hade pinkat ner mig.. flashback har många fina trolltrådar av en helt annan dignitet än utsidan..
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
lsjonsson Så vill rovdjursföreningen inskränka jakten i Sverige :( Jakt 52

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...