Snygga skridskobilder

Inga mer bilder nu Morgan, annars kommer jag bara att känna att jag plagierar dig när jag prövar nya bildidéer. Mycket bra bilder!

-Palle
 
Insidertips

Palle_Z; sa:
Inga mer bilder nu Morgan, annars kommer jag bara att känna att jag plagierar dig när jag prövar nya bildidéer. Mycket bra bilder!

-Palle

Den som är med i förening som tillhör skridskonätet och gillar Morgans bilder kan göra en avancerad sökning och söka på Fotograf Morgan Johansson. Över 1000 träffar.

Per Brune
 
Fin stämning

i bilderna. Vore roligt med lite mer data i bildtexter eller i kort färdberättelse eventuellt en färdvägskarta också.

Hur stora bilder kan man ladda ned på Flickr och hur många bilder kan man ha på en användare? Kan flera personer ladda upp bilder på samma account? I så fall vore det ett kul sätt att spara bilder från en gruppresa typ skidsemeseter gruppaddling osv osv.

Thure
 
flickr

man kan lägga upp hur stora bilder som helst på flickr. Det enda problemet är att man kan bara skicka upp ett visst antal mb per månad. För att råda bot på det har jag betalat $24/år för ett sk pro-medlemskap och då kan jag ladda upp flera gb i månaden!

ja, jag får väl skriva lite mer. har ingen gps så jag kan inte lägga in karta. skulle iofs kunna rita lite...
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Söker Skridskobilder Långfärdskridsko 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.