• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddelsällskap

Hej!
Elisabeth heter jag, är 40 år och jag söker efter vänner att paddla eller hitta på andra friluftsaktiviteter med. Främst i Göteborgstrakten, men kan ta min kajak på bilen till andra ställen om det ryms inom en dagstur.
 
Hej, är själv 40+ bor på Tjörn och vill gärna ha sällskap att paddla och vandra hör gärna av dig./ Anna-Carin
 
Hej! Jag både paddlar och vandrar gärna och söker nya aktivitetskompisar! Bor i Gbg men är transporterbar hela västkusten för paddling och norröver för vandring!
 
Men kom ni på torsdags paddlingen i GKF på Saltholmen. Där man kan träffa lika sinade. Eller Lerums frilufts förening har paddling på tisdagarna. Det finns mer information på deras sidor.
 
Har inte paddlat på över tjugo år men är sugen på att testa igen. =) Har ingen egen utrustning för detta, och har bara paddlat i tvåmannakanot på sjö och i å tidigare.
 
kanot /

Hej där ute -Vi uppe i stockholm har kanske har kanot intresserade personer " har själv en som jag gärna dammar av ,ihop någon som har samma intresse ,Nu så här innan paddlings sessong så finns kanske folk som är sugna på dags vandring / med ev övernattnig på norra sidan av stan ,Alltid kul med lite outback liv -Häls Joachim
 
Paddling vecka 19

Hej Finns det något intresse att sticka ut och paddla i nästa vecka?
Jag bor i Göteborg men har bil och takräcke på bilen så jag åka en liten bit
Hör gärna av er om ni har lust att paddla
 
Västkusten juli-17

Hej!
Jag har min bas i Dalsland på sommaren, men tänkte göra en tur söderut m bil och kajak på taket. All beroende på väder och vind, men Göteborgs skärgård med strandhugg på restauranger och kaféer verkar trevligt. Har med all utrustning, men kan även övernatta på lokal. Även vandring i närheten av kusten kan tänkas.
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...