• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vandrarkompis ;)

avslut_21-08-09

Gäst
Hej, det borde finnas några vandringssugna tjejer där ute i skogen.
Är en trevlig kille på snart 33 år som älskar att vandra, precis hemkommen från Andorra.
Men börjar redan nu planera min nästa tur, men vill ha sällskap av fler singlar.
Hör av er så kanske vi kan planera något tillsammans några stycken.
Jag bor i Visby.
Ha det fint!
 

avslut_21-08-09

Gäst
Jag har ännu inte planerat något i år, men det börjar bli dags att göra det.
Funderar att ta ledigt påskveckan vecka 12. Sen kanske någon vecka i sommar. Har du några planer själv? Vart bor du?

Allt gott!
 
Hej, är det något planerat ännu? Jag hittar gärna på något, bor ju inte direct nära dock, Göteborg. Letar själv efter något vandringssällskap bade på helger och till sommaren :)
 

avslut_21-08-09

Gäst
Nix, inget planerat än. Helger blir kanske lite svårt men du är välkommen på besök om du har lust ;) Men funderar på en tur i Norge eller fjällen. Är öppen för förslag och det vore kul om vi kunde bli en liten grupp på 2 - 4 personer i sommar :)
Allt gott!
 
Jag hakar jätte gärna på diverse vandringsprojekt både helger och längre turer. bor i Borås precis utanför gbg just un men flyttar till västerås efter sommaren.
 
Hej!

Inser att tråden är gammal, men jag har just sett att det finns en arrangerad 3-dagarsvandring på Gotland nu i sommar. Är lite sugen på att haka på den, men vore kul med något sällskap man har pratat med innan =) Är 33 år och inte jättevan vandrare med värsta utrustningen men gått en del i fjällen, fast mest dagsturer och återvänt till fast boende.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Jag at work Vandrarkompis +50 2016 Reskompis 3
Vandrarkompis Andorrra? Reskompis 0
lisasthlm Vandrarkompis? Reskompis 13
humbug Vandrarkompis Reskompis 0
Vandrarkompis Reskompis 0

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...