Gissa leden

Eftersom ingen tar till orda, blåser jag under elden lite.
Ledtråd: Inte västergötland.
 

Bilagor

  • Korpberget022-99.jpg
    Korpberget022-99.jpg
    169.2 KB · Visningar: 1,165
Yakis> Av mossan, och skribentens härkomst att dömma säger jag någonstans i smålands djupa skogar. men har för dålig koll för en mer kvalificerad gissning.

Rob> Bohuslän helt klart. första känslan sa Sparöd. så min okvalificerade gissning är flakes dont fail me now
 
@Slan: Småland är det icke, men inte heller långt ifrån. Östergötland är landskapet.

Ledtråd: Offwidthen till vänster om aktuella led öppnades av Göran Kropp, och bär ett reggaeinfluerat namn.
 
@Slan: Småland är det icke, men inte heller långt ifrån. Östergötland är landskapet.

Ledtråd: Offwidthen till vänster om aktuella led öppnades av Göran Kropp, och bär ett reggaeinfluerat namn.

Du körde Rockande Länken på på Korpberget va? Gjorde Göran Kropps led Rotrock en väldigt blöt dag där i höstas. Såg lite stor ut nerifrån och fick nästan backa när jag insåg att jag var tvungen att prova ltie offwith teknik för första gången på lead.

EDIT: Damn it, några sekunder sen :(
 
Edvin du får ta över ansvaret för kommande utmaning, själv står jag mycket olämpligt bara med telefonen o surfar.
 
Edvin: Såklart, å du visste att du hade rätt. Martin är förövrigt diskvalificerad från den frågan, eftersom han är från Eksjö :)

Rockande Länken är en superled, men kan varmt rekommendera Felande Länken, om du inte gjort den. en sexa med en ytterst känslig travers på mitten.

Förövrigt: Det där ser ut som Haegefjell igen. MEn jag har inte varit där, så leden går jag bet på.

Hugger till med Agent orange
 
Edvin, jag var på väg att skriva Kalla kårar på Grönbrink men insåg att det fattas en kamin t v. Annars finns likheter i föraren. Frer försök!
Sen får vi inte glömma Climbrobs bild! Där jar jag inte en susning...
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...