Dagens rea-tips (allmänt)!

Går utmärkt att starta en egen tråd för lockpriser på enstaka produkter om du känner att det finns ett behov av att dela med dig av denna information.
 
Går utmärkt att starta en egen tråd för lockpriser på enstaka produkter om du känner att det finns ett behov av att dela med dig av denna information.

Med tanke på att trådstartaren i första inlägget tipsar om EN prissänkt ryggsäck, så borde det vara Ok att fortsätta i samma anda att tipsa om enstaka produkter till bra pris. Vill du ha en mer inskränkt tråd så är det väl som sagt bara att starta en... ;-)
 
Går utmärkt att starta en egen tråd för lockpriser på enstaka produkter om du känner att det finns ett behov av att dela med dig av denna information.

Behövs inte, vi har ju redan den här tråden. Den heter till och med "Dagens rea tips", inte "honkydorys privata tråd som bara handlar om saker som han själv bestämmer".
 
Om man bor i närheten av lockpriserna så är det väl intressant! Om inte så är det väl bara att glömma och gå vidare med livet. Inskränkningar får mig att se rött!

Bra svarat!
Jag förstod ärligt talat inte vad som var skillnaden mellan de tipsen de inte ville ha och de som var ok att skriva om här.

Hittills har jag inte handlat något som det har tipsats om i den här tråden, men tycker ändå inte att tipsen jag har sett här var onödiga. Förr eller senare kommer jag nog se något här som jag vill köpa. Åtminstone om folk får tipsa om allt de vill här, de kan ju inte veta vad jag vill ha :)

/OJ
 
Bra pris - resten kan kvitta......

När det är ett riktigt bra pris (typ 50% rabatt) är det inte sällan på en specifik produkt, och vill jag ha just den hugger jag direkt, om det sen är ett s k "lockpris" struntar jag fullkomligt i.
Reor av typen 10-20-30% på en massa olika saker tycker jag är dötrista, känner oftast ingen förhöjd köppuls alls, och ingen kan göra några riktigt rejäla fynd heller.
Mitt enda tips i denna tråd hittills har varit Trangia för halva priset på Coop Forum. Tror inte marknadsstrategerna där tänkte "lockpris" och sen hoppades på många fler besökare, man ville bara rensa ut produkten från hyllan vilket gav väldigt bra köpläge för några få .
 
Senast ändrad:
Du har nog rätt, men det blev ett lockpris i alla fall för det fick mig att kolla in mitt lokala COOP Forum.....ingen rea där minsann. Spelar iofs ingen roll, jag slipper hitta på en förklaring till att jag behöver ytterligare ett Trangia. -"Bra att ha", funkar inte längre:)
 
Kök kan man aldrig få för många av, jag brukar säga : tänk om alla mina kök pajar ?, då är det ju bra att jag köpte ett nytt nu igen, det här nya borde väl funka i alla fall....


Allvarligt, RUSTA har nedsatta priser nu, tex uppblåsbart liggunderlag 249 kr, nu 124 kr osv, en del av deras grejor funkar bra sommartid, bra till utlåning o så, själv har man givetvis endast de bästa grejerna själv, de nya personerna som skall testa friluftslivet måste ju härdas och inte klemas bort i en vintersäck när det är 15 minusgrader.....:cool:
 
Hägglunds Luleå..

..har i deras lilla "outlet avd" Marmot Essence anorak för ca 550-600kr. Har en likadan och den väger in på drygt 220g i XL.

//A
 
Bo Ohlsson i Tomelilla annonserade om tält, 2x liggunderlag och 2x sovsäckar (syntet och cammo) för 399:-.
Tror jag utan tövan kan stå över.....
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.