• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vandringssällskap.

Goddagens, skapar mitt första inlägg på detta forum i hopp om att hitta likasinnade. Jag är 27år gammal bor i Sthlm och har ett stort intresse av att komma ut mer på vandringar/fiske resor. Har hunnit med några fjällvandringar denna sommar samt en kajaktur på klarälven men känner att jag inte vill sluta bara för att hög sommaren är över.

Är det någon som är intresserad av att åka iväg kommande eller nästkommande vecka någonstans i vårat avlånga land hör gärna av er så kanske vi kan komma iväg på något äventyr. Jag har även bil och jag är på det mesta och har all utrustning samt kan även fixa rabatter till den som behöver inhandla friluftsutrustning då jag jobbar som jakt/vildmarks säljare samt elektriker.

Jag har dock inga större navigations kunskaper, jag är intresserad av fiske/vandring eller kajaktur.

ZQsa27W.jpg


HS0hvaQ.jpg


bJm1ETX.jpg


Vi hörs!
 
Vandringssällskap

Hej!
Jag är väldigt sugen på att komma ut någonstans för vandring i helgen, hade vi kunnat synka något då kanske? Hade varit fint! Bor också i Stockholm och gillar främst vandring och cykling, men hade även tyckt det varit väldigt kul att åka någonstans och fiska. Hör gärna av dig om det låter passande!
/Johanna
 
Hej,
Är också intresserad, har aldrig vandrat förr men fiska gör jag ofta, lite mindre sen jag flyttade till Stockholm nyligen.
Har köpt lite saker för vandring, men inget tält eller så, målet är en dag nå toppen av Kebnekaise och Trolltunga.
 
Kul att fler är intresserade av att komma ut nu i höst också :)! Iom att jag är ledig denna och nästkommande vecka har jag funderat på att åka upp norrut i vårat land möjligtvis Dalarna eller höga kusten området för en 2-3dagars trapats, men det kanske är lite väl optimistiskt iom att dom flesta jobbar nu. Annars kanske vi skulle kunna ta någon vandringsled runtomkring Sthlm och testa på. Är ni intresserade får ni gärna skicka iväg ett pm. Mvh Tim
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...