• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddelkamrat i Rogen sommaren 2015 sökes!!!

Jag har ett tag planerat för en kanadensar/kajaktur i Rogenområdet under en flerveckorstur, gärna 4-5 veckor. Sträckan kan anpassas till den tid vi har tillgång till.

Jag söker en relativ vildmarksupplevelse (relativ i betydelsen att vi inte har kvar någon vildmark i egentlig mening) där upplevelsen blir total. Dvs den bör innefatta både snabbt och utmanande vatten varvat med spegelblanka sträckor, kortare hikingturer, djurskådning, fiske (framför allt!!!), och kontemplation. Jag värdesätter mer de intryck och känslor som jag haft tid att ta till mig under en tur, snarare än en tid att förhålla sig till och tävlingsambitioner.

Om någon/några går i samma tankar eller har andra paddlingasträckor som ni vill genomföra, hör gärna av er till mig. Jag är både ombytlig och flexibel.

God tur till alla!!!
 
Tänkte försöka mig på hävlingen o sen ta töfsingsdalen under några dar i sommar. Kan kanske stråla upp med dig då det verkar som att inga av mina kompisar kan.

Tänkte köra lite solo av samma andledningar som dig men paddlar gärna ner till tofsingsdalen o tar sällskap där innan jag tänkte ta mig till vidderna för lite egentid.
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...