• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Skridsko Uppsala (eller Stockholm går bra med)

Hej!
Leter efter nån att åka med,
började bara åka i år och tycker det är ingen ide att åka ensam, och så är det tråkigt...
Är flexibelt vad det gäller tider, vill bara ut och njuter innan det blir för sent!
 
Skulle jättegärna också åka ut och åka lite skridskor. Dock är jag nybörjare, har bara åkt ett par gånger så tempot kanske inte blir så högt de första gångerna..
Hör av dig om du är intresserad!
 
Jag med

Hallå skridsko vänner runt Uppsala!

Jag åker gärna med! Saknar vänner som har intelligens nog att uppskatta långfärdsskridsko trots att jag köpt ett extra "gästpaket"...
Hör gärna av er om ni vill åka!
Då jag jobbar oregelbundet kan jag både helger och vardagar...

MVH
Henrik
 
skridsko nästa helg (14/15 mars)

Hej!
Vill absolut komma ut på iset under helgen. Är någ bäast attt kolla isläget lite närmare helgen.... har tyvärr ingen tid tidigare, ska skriva tentamen :(
Hoppas att det blir en tur med lite sällaskap :)
 
Gå med i Östhammars Skrinnare

Hej,

Gå med i Östhammars Skrinnare (namnet till trots bor en tredjedel av medlemmarna i Uppsala) och häng med på Uppsala cellens turverksamhet. Kostnad 150 kr/år och genom medlemskapet får du tillgång alla israpporter och isobservationer på Skridskonätet.

Vi ses på isen ihelgen! / Jonas
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...