Gissa position

Då går jag vidare och gissar på Ullersjöbäcken Ullersjön och Rödfjället. Dessa ligger strax öster om Stor-Blåsjön.

Menar du förresten gröna-bandare eller är det folk från Stora Blåsjön?

Thure


Där blev det helt rätt.

Och jag menar förståss gröna-bandare. Det blir nog lite väl jobbigt för kajakpaddlarna utefter blå bandet att välja den här vägen.... En och annan från lokalbefolkningen (och även en och annan husbilsturist) hittar nog hit också eftersom platsen ligger på bekvämt dagstursavstånd från Ankarede.
 
Bild från 2012 när min fjällkompis samojeden Totte var hälften så gammal som idag.

Var?

Thure
 

Bilagor

  • totte2012.jpg
    totte2012.jpg
    25.1 KB · Visningar: 301
Vilken bäck?

Det var populärt med bäckar ett tag så vi tar en till! Vilken bäck följer tjejen?
/Lasse Å
 

Bilagor

  • noname-0216.jpg
    noname-0216.jpg
    126.2 KB · Visningar: 255
Näe, men det var inte så långt därifrån! 2-3 mil kanske, grovt uppskattat.

Märkligt, när jag skulle kolla avståndet på kso så fanns inte Fjällkartan. Tittade senast på den idag när jag la in bilden.
/Lasse Å
 
Näe, men det var inte så långt därifrån! 2-3 mil kanske, grovt uppskattat.

Märkligt, när jag skulle kolla avståndet på kso så fanns inte Fjällkartan. Tittade senast på den idag när jag la in bilden.
/Lasse Å

Samma här, jag kan inte heller välja Fjällkartan i KSO? Fungerade utmärkt senast igår.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Bandersson Finns det ett problem med ”Gissa position”? Fjällvandring 15
tbergman Gissa Abrahamsson Fjällvandring 9

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.