Ditt senaste inköp "bilder"

Jag fick hem en Fjellpulken och en WM Lynx för nån vecka sen. Det ska bli kul att se vad de går för senare i januari!

(Jag kan föregå er andra med att påpeka att jag redan vet att skakeln är felvänd, men det var det smidigaste sättet att förvara den på.)

185e7840bdb3bb4a2f0f98994e11d53a.jpg
 
74c684ef27f429753674eb1596dc8d53.jpg


Kunde inte motstå att buda. Blev dessutom provocerad så det steg till 450 pix. 120L Hadeng la från längesedan..

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
 
Kunde inte heller motstå att stilla allas vår nyfikenhet när möjligheten/chansen dök upp att snajpa hem ännu en kul Haglöfs ramryggsäck... En säck som knappt ens namnet är vidare känt på, trots att den sitter monterad på en vanlig 5-stegad Grönlandsram: en Haglöfs Baltoro*...

[Hm, kombinerar man den här med ramförlängaren och en packpåse blir det en brutal best på bortåt 120-130 liter lättstuvad** packningsvolym. Tror jag ska fotografera den så till presentationen senare... ;-) ]

*Baltoro är förresten en stor glaciär i Himalaya, någonstans vid K2...
** Den är stor nog att kliva rakt in i, man behöver inte hälla ner sakerna uppifrån. Designad för professionella sherpas misstänker jag, definitivt inte för oss vanliga fjällvandrande turister...
 

Bilagor

  • PICT8741-72dpi.jpg
    PICT8741-72dpi.jpg
    117.5 KB · Visningar: 2,326
En 20l ryggsäck som man alltid kan ha i fickan i fall man t ex behöver ta av sig ett förstärkningsplagg när man är ute och går.
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    26 KB · Visningar: 2,092

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.