Går det att hitta löparskor billigt?

Det var inte riktigt vad jag var ute efter...

Tack för svaret, men att man kan hitta billiga skor på REA visste jag faktiskt.... ;-) Jag var ute efter ett ställe där man kan köpa årets modeller billigt.

Finns det något Outlet eller någon nätbutik som har löparskor?
 
Någon måste förr eller senare påpeka vilken trådlyftning detta var så då kan lika gärna jag göra det.

Men intressant vad som hänt mellan då och nu. Vad kostade standard löparskor då, 2001, och ansågs det mycket dyrt? Nu ligger väl standardskor som kompenserar för bristerna i din åldrande förslappade kropp på mellan 1200-1600 kronor. Ändå upp mot 2500. Det är ett par hyfsade skidor eller kängor. Jag hade gråtit lite för varje steg med så mycket pengar på fötterna.
 
Jag vill minnas att jag betalade ca 1600 kr för ett par löparskor 2001 eller 2002 Asics-21XX nånting... De var absolut inga spörschal highteck. Priserna verkar vara desamma nu som då. Går enkelt att hitta vettiga skor nu kring 700-lappen.

Men du har rätt i att löpardojjor knappas kan förväntas hålla i över ett år. Då blir det dyrt, men man nyttjar dem ju så ofta!!!!!!! :)
 
Och med barfotatrenden på väg in så får du ju ett par för 7-800 som är top of the line.

Skickat från min Sony Tablet S via Tapatalk 2
 
Jag har aldrig betalat mer än 400 för löparskor, som brukar räcka i 18 - 24 månader. Behöver man köpa dyrare?
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.