Ny i Umeå -barnfamilj

Hej

Vi har just flyttat till Umeå med två söner (2,5 + 0,5 år). Vi är själva i 30 årsåldern, min fru studerar Internationell kris och konflikthantering och jag är anestesisjuksköterska. Nu är jag föräldraledig och vill upptäcka västerbottens friluftsliv. Är intresserad av alla typer av uteaktiviteter med eller utan barn. Sysslar gärna med klippklättring, bouldering, mtb eller bara ute med kängor och kaffetermos.

Vänliga hälsningar Anders 0702925397
 
Hallå!

Var i stan har ni bosatt er? Själv håller jag till på Tomtebo med min familj, har 2 döttrar som fyller 7 resp 3 inom ett par veckor.

Själv blir det en del vandring i krokarna och mycket fotografering, men mest så blir det att vara ute och fiska då jag frilansar som fiskejournalist vid sidan av mitt vanliga arbete.
 
Hej Robert

Vi bor på Geografigränd. Har varit runt Nydalasjön och på lekplatsen vid Tomtebo några gånger. Där bor ni fint. Sysslar du med naturfotografering. Själv är jag en glad amatör. Hör av dig om du vill ha sällskap ut nån gång

Hälsningar Anders
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.