Nybörjarträning tisdag 26/8 - Stockholm

Önskar jag kunde va där men bor tyvärr inte i Stockholm för tillfället. Kör ni nybörjarträningar lite då och då så man har chansen att haka på om det blir Stockholm för min del lite senare i höst? Har börjat åka speed skating på egen hand nyligen men hade gärna haft ett gäng att åka med och lära mig mer av och det verkar inte finnas mkt sånt nere i Lund. Inga som satsar lite hårdare iaf..
 
Önskar jag kunde va där men bor tyvärr inte i Stockholm för tillfället. Kör ni nybörjarträningar lite då och då så man har chansen att haka på om det blir Stockholm för min del lite senare i höst? Har börjat åka speed skating på egen hand nyligen men hade gärna haft ett gäng att åka med och lära mig mer av och det verkar inte finnas mkt sånt nere i Lund. Inga som satsar lite hårdare iaf..
Håll koll på träningsschemat http://www.speedskaters.se/?page_id=4.
Om du är i Stockholm och vill prova på en träning så är det bara att dyka upp, antingen på Sjöhistoriska (tisdagar) eller vid Drottningholm/Hammarby sjöstad/Rålis (torsdagar).
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.