• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Skridskoturer Sthlm 2010

Jag söker någon i Stockholmstrakten att åka långfärdsskridsko med. Jag är relativt van, har åkt med Friluftsfrämjandet i ca 8 år, men har inte gått fortsättningskurs i iskunskap. Jag söker någon som har egna kunskaper om is och är intresserad av att jaga härlig is inom en ca 15 mils radie(jag har en liten bil). Det måste inte nödvändigtvis gå så fort, jag är inte en jättestark åkare. Visst är det trevligt att åka med FF, men grupperna är stora nu och man måste alltid anpassa farten. Söker dig som vill vara fri ute på isarna! (Du får gärna vara i min ålder, jag är 30 år.)

Skicka gärna epost via formuläret eller till susaakes(snabela)hotmail.com, svara inte här.

Hälsningar

Susanne
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Läraren Skridskoturer i Värmland Skridskokompis 3
marieburman Skridskokompis med hund i Sthlm Skridskokompis 1
anna wennmo Skridsko på vardagar i Sthlm Skridskokompis 1

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...