hur tar man bort inlägg?

Ibland slinter fingrarna och man vill ta bort vad man skrivit. Jag vet inte hur man gör. Det går att ändra inlägg men inte att ta bort dom. Det går på Facebook så det borde gå här.
 

clindh

Forumvärd
Man kan ändra ett inlägg inom 30 minuter (fn), det borde räcka gott för att justera felstavningar och även komplettera. Anledningen är ju att man inte kan radera är att det blir knasigt i en debatt om redan skrivna debattinlägg ändras eller tas bort i efterhand, inlägg som svarat på det kan te sig obegripliga, överreagerande etc.
 
Man kan ändra ett inlägg inom 30 minuter (fn), det borde räcka gott för att justera felstavningar och även komplettera. Anledningen är ju att man inte kan radera är att det blir knasigt i en debatt om redan skrivna debattinlägg ändras eller tas bort i efterhand, inlägg som svarat på det kan te sig obegripliga, överreagerande etc.

Håller nog med.

Man kan inte ta tillbaka vad man sagt heller. Det har vi ju accepterat. Vill man ångra sig / ändra sig så gör man ju det. Typ: Nja, nu sa jag nog fel. Eller: Jag har tänkt om. Eller helt enkelt: Jag ångrar mitt senaste inlägg, jag var full. osv osv ;)

mvh thomas
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...