Fiske Fiske på naturens villkor

Svara

Ämnesverktyg Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2004-10-25, 21:39
janotse janotse är inte uppkopplad

glad

Bestämde mig för att testa http://www.fishit.com & deras Broman-rullar..Är det någon som vet något om dessa? Måste erkänna att jag slog till utan att ha hört talas om dom förut (tror faktiskt att jag såg en länk här på forumet & sen slog habegäret till ;-) )

Mvh
Jan T
Svara med citat
Gammal 2004-10-26, 02:43
dave1 dave1 är inte uppkopplad

Jag köpte en broman big block för tre år sen som jag tänkte ha till kustfisket. Den började dock kärva och blev obrukbar efter ett halvår. Jag hade fått den utbytt men blev så irriterad att jag inte pallade returnera den så den ligger i delar i en låda nånstans i källaren.
Men du kan ju hoppas att jag fick ett måndagsexemplar eller att den inte pallade med saltvatten och vinterkustfisket.
Svara med citat
Gammal 2004-10-26, 08:41
hdn hdn är inte uppkopplad

arg Akta dig

Hej

I våras köpte jag en haspel med sk. "Baitrunner"-funktion för ett skapligt pris. Tyvärr så var den oanvändbar eftersom dess linuppläggning på spolen var så dålig att det inte gick att kasta med den. Det blev trassel gång på gång med resultatet att det tog tvärstopp vid varje kast. Det kostade mig en flång ny wobbler samt en massa lina eftersom Fishit inte ville ersätta mig för de kostnaderna. Rullen skickade jag tillbaka illa kvickt och fick pengarna tillbaka men resten av mina utlägg får jag se i stjärnorna efter. Fishit hade mage att säga att de trots allt var schyssta mot mig. Jag tänker inte beställa något mer från Fishit!
Det finns dock människor som har köpt rullar därifrån och är nöjda. Det gäller att ha tur!

Mvh Henrik
Svara med citat
Gammal 2004-10-27, 10:16
vuogga vuogga är inte uppkopplad

Köp Kvalite...

Det lönar sig alltid, jag menar ALLTID.....

Mvh

Henka..
Svara med citat
Gammal 2004-10-27, 15:56
brink (Magnus Brink) brink är inte uppkopplad

Jag har handlat flera gånger av fishit, iof grejjor för flugfiske, men alltid varit nöjd både med leveranstider och kvalitetens förhållande till priserna.
Svara med citat
Gammal 2004-10-27, 16:18
dojjan77 dojjan77 är inte uppkopplad

Det finns iaf. vissa guldkorn hos Fishit. Problemet är att man köper något som är i princip oprovat, men det kan man kanske kosta på sig när det är så billigt?

En polare köpte deras matchspö
http://www.fishit.se/system/se ... ontainer=37&
och det har i princip exakt samma aktion som Drennans Tench Float (+2500.-) som är ett klassiskt spö som finns i nästa alla specimenfiskares spöarsenal. Dessutom har det fast rullfäste. Det är ett mycket prisvärt och bra spö!

Jag har även deras feederspö som jag är mycket nöjd med, det kostar bara 660.- just nu.
Svara med citat
Gammal 2004-11-05, 16:08
mahas mahas är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av janotse;
Bestämde mig för att testa http://www.fishit.com & deras Broman-rullar..Är det någon som vet något om dessa? Måste erkänna att jag slog till utan att ha hört talas om dom förut (tror faktiskt att jag såg en länk här på forumet & sen slog habegäret till ;-) )

Mvh
Jan T
Ja se Plankare hittar man överallt
Svara med citat
Gammal 2004-11-05, 17:41

cool

Citat:
Ursprungligen postat av mahas;
Citat:

Mvh
Jan T
Ja se Plankare hittar man överallt
Jösses!
Svara med citat
Gammal 2004-11-06, 13:43
grodanbolle grodanbolle är inte uppkopplad

Varierande kvalite. Jag köpte ett flugset som jag är nöjd med.

Sen köpte jag en UL rulle som sög.
Svara med citat
Gammal 2004-11-12, 21:06
brink (Magnus Brink) brink är inte uppkopplad

Citat:

Mvh
Jan T
Nååå - Har du fått den, testat den, fått nåt??
Svara med citat
Gammal 2004-11-13, 10:23

Jag har fått hem den, men jag har inte hunnit testa den ännu..Återkommer om nån vecka ;-)
Svara med citat
Gammal 2004-12-01, 05:09

Nu har jag hunnit testa rullen, tyvärr inget napp, men rullen fungerade problemfritt. Än så länge är jag nöjd. Den kostade iofs inte mer än 299 kr på rea, så det hade inte varit hela världen om kullager & grejjer hade lossnat inuti - Det hade fortfarande varit en hyffsat billig maracca ;-)

Mvh
Janne T
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:26.

Logga in