skidkompis?

Här inne var det inte så mycket aktivitet!
iaf närmar sig ju skidsäsongen nu och jag söker efter nya skidkompisar. Antingen att dra till vemdalen över dagen eller varför inte gå på turskidor i fjällen? åker gärna offpist/svart. men älskar skidåkning så har inget emot att latja runt i barnbackarna och hoppa i småhoppen heller :)
Mejla gärna!
annasandstrom82@gmail.com
 
Om du är knäböjare (eller trivs med sådana) får jag väl passa på att tipsa om ÖTC, även fast jag nog är part i målet... ;) Skidortsmässigt har jag bara begränsad erfarenhet av Vemdalen och känner mig mer hemma i Bydalen än i Åre.

Ingår toppturer i "åker gärna offpist"? :)
 
ingen knäböjare här inte. jag gillar bydalen, men är det inte väldigt flackt där. fick aldrig upp nån riktig fart tyckte jag :)
 
Här var det ju lugnt. Men det är ju aldrig fel att hitta lite nytt folk att åka med, så är det någon som är sugen att gå på lite turer för att hitta lite skön offpist så är jag lätt på. Ganska självklart, men ett krav är ju att man är lavinutrustning.

/Alex
alex.selander@gmail.com
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...