Låtar till playlist vid namn "Fjällvandring"?

Jäkla bra lista. Tänkte föreslå Maxida Märak men ser att du redan fått med The Mountain.
Föreslår i så fall Spirit of the Wild med Ted Nugent
 
Kan inte komma åt orginallistan i första posten längre!

Den bör funka som vanligt..? Det är en publik spellista.

Den första var en http-länk, och jag tror något har ändrats i Spotify för det öppnas inte längre i programmet på min dator (funkade så innan) utan i webversionen av Spotify, och då kan du behöva logga in. Här är länk som borde(?) öppna spellistan direkt i programmet.

Tack för alla bra tips förresten! Jag har hunnit gå igenom några och addat låtar efterhand. Några av de senaste trådarna har jag inte hunnit kika på än men ska absolut! :)
 

avslutad210712

Gäst
Vi pratar om en spellista för vandring utan några som helt hangups för musikstil så hur kan man bomma

Sarek - Genom eld och vatten
Nordman - Vandraren
 
Jag har en ganska avvikande musiksmak mot vad som har listats hittills men eftersom även andra musikstilar var välkomna vill jag slå ett slag för elektronisk musik (Jag förväntar mig nog inte att detta är något som faller trådstartaren i smaken men här finns kanske någon annan trådläsare som kan finna sig ett nytt guldkorn...?):

The Orb - Little fluffy clouds

Aphex Twin - Girl /boy song

Jean Michel Jarre - Oxygene

Om det drar ihop till ett riktigt ordentligt oväder på fjället så kan kanske den här passa:
Zack Hemsey - Mind Heist: Evolution

Och eftersom hela Lifeforms-albumet tydligen finns på Youtube så måste jag tipsa om det också:
FSoL - Lifeforms (album)

Det får nog räcka för stunden tror jag...
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...