Frog Hair

huh.. nu fattar jag inget, jag visste att grodor hade vattentätt rövhål men att dom hade hår de hade jag ingen aning om..
 
Redskapshandlarna är helt lyriska inför detta material trots att ingen jag träffat fått hem något än. Blir iaf intressant att se vad det är förnått ihopkok
 
maskon; sa:
Redskapshandlarna är helt lyriska inför detta material trots att ingen jag träffat fått hem något än. Blir iaf intressant att se vad det är förnått ihopkok

Klart att gamarna e sugna på att sälja på oss nått nytt.. Vi får väl se vad det är när det dyker upp.
 
Men det verkar ju jävlit bra.. konstigt att man klarat sig utan det tidigare, men det är väl bara att bita i det sura äpplet och öppna plånboken om man ska kunna landa nån fisk i år.. :)
 
Årets första tafsbrott är avklarat! Kan bara konstatera att FrogHair inte heller tål vad som helst :(




[Ändrat av maskon 2003-04-10 kl 12:56]
 
eg. lite för tidigt att göra ett utlåtande. Tycker den känns knutstark och lagom elastisk. Sträcker fint hittills, men har bara gått tre fiskedagar än...
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.