forts helikopter

håller med de som reagerar på helikopter och miljöförstöring. sen tillkommer det här med att tex jag sparat ihop pengar och tid till att göra min drömresa; att stå vid klassiska vatten fiskande efter min drömöring eller drömröding.
eftersom detta är första gången för mej norr om härjedalen så vet jag faktiskt inte ett dugg om vad som är lämpligaste sättet för mig att få mitt drömfiske.
jag har i två månaders tid jagat info på nätet,kollat fiskekartor mm.och har inte blivit mycket klokare.
det bästa vore ju naturligtvis att åka med någon som känner till fisket. eller ännu bättre att få kontakt med någon i området som tog hand om en förvirrad stadsbo och visar var den potentiella drömfisken simmar. här på sidan har jag sett att aja baja inte dela med dig av fisketips den du delar med kan ju komma vart femtonde år och fiska upp all öring för dig. med så trångsynta uppmaningar så blir det liksom bara kommersiellt fiske med helikopter kvar!.
 
ok jag håller på att lära mig

så det funkar som att mitt sista inlägg skulle jag ha skrivit som att jag svarar på någon som läser mitt första inlägg?
mike
 
Re: ok jag håller på att lära mig

divadiva; sa:
så det funkar som att mitt sista inlägg skulle jag ha skrivit som att jag svarar på någon som läser mitt första inlägg?
mike

Ja. Och vill du att det du svarar på ska synas i ditt svar ( som jag gjort nu...) så trycker du "Svara med citat" istf "Svara på detta inlägg" :)
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.