Ditt senaste inköp "bilder"

Kniv


Denna är en klassisk kniv också. Perfekt att skära tunna skivor av söndagsiteken med: http://www.youtube.com/watch?v=EllK3SDlO_4

Själv kör jag med den svenska varianten av ovanstående variant nämligen F1:an. Är helnöjd med den och gillar att det är läderslida. Slitstarkast i längden. Nackdelen är ju bara att den är dyr i inköp. Men har haft den i många år nu och det är den bästa jag haft.

Senaste inköpet är ett par Salomon Spikecross 3 CS, är supernöjd med dom och hade sommarvarianten innan. Ska ta och slipa ner dubbena nu när det inte är is längre och ha dom i sommar då de gamla gjort sitt. Låter som att man går i högklackat annars. :)
Beställde dom från England så de kostade runt tusenlappen med frakt. Helnöjd.
 

Bilagor

  • s.jpg
    s.jpg
    6.3 KB · Visningar: 4,004
Kopia eller orginal...

Ofta är orginal bättre än kopior men jag föll ändå för frestelsen att köpa byxor från ITAB mycket för att vi har en återförsäljare i Öjebyn. (LeCa heter återförsäljaren)
Då kan man prova och slipper frakten.
Blev två par Vildmarksbyxa TPX Fjällräven vidda kopia....398:-

http://www.idefixteko.se/open_produkter/produktinfo_body.asp?prodid=16713&plats_id=1461

Och T&P Fjeld med stretch som ska vara vattentätt ? på knä och rumpa....698:-

http://www.idefixteko.se/open_produkter/produktinfo_body.asp?prodid=16913&plats_id=1461

Blir kul å se om man om dom håller måttet då jag provat andra kopior förut men inte blivit nöjd.....Dom ser då bra och känns bra hitintills.....
 
Utförsäljning av vintervaror på Naturkompaniet här i Östersund den här veckan. Betalade totalt 1700:- för ett stycke dunjacka och ett stycke skaljacka:

rea.jpg
 
Nytt skönt RidgeRest liggunderlag. Denna gång med alusida, får väl se om det har någon efffekt :)

Raskesven
 

Bilagor

  • rr1.jpg
    rr1.jpg
    35 KB · Visningar: 3,866
Köpte ett teleskopiskt grillspett på JULA för 40 spänn igår. Ser likadant ut som det på GET OUT för 120:-
 

Bilagor

  • grillspett.jpg
    grillspett.jpg
    6 KB · Visningar: 3,667
Köpte en "action" minivideokamera. Riktigt bra bild, lampan som visar om den är på kunde varit synligare. Jag kom i otakt när jag var ute o plaskade med kajaken i Fredags, filmade när den låg i flytvästfickan och tvärsom, men man vänjer sig väl. Totalt set nöjd.
 

Bilagor

  • Videokamera.jpg
    Videokamera.jpg
    6 KB · Visningar: 3,593
Köpte en "action" minivideokamera. Riktigt bra bild, lampan som visar om den är på kunde varit synligare. Jag kom i otakt när jag var ute o plaskade med kajaken i Fredags, filmade när den låg i flytvästfickan och tvärsom, men man vänjer sig väl. Totalt set nöjd.

Var köptes denna lilla kamera ? Pris ?
 
Köpte en "action" minivideokamera. Riktigt bra bild, lampan som visar om den är på kunde varit synligare. Jag kom i otakt när jag var ute o plaskade med kajaken i Fredags, filmade när den låg i flytvästfickan och tvärsom, men man vänjer sig väl. Totalt set nöjd.

Hur ser man vad man filmar om det inte finns nån display?
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...