• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Grundläggande teknikträning Eskilstuna

Halloj,

Tänkte träna en del teknik i Eskilstunaån (typ Vilsta) under sommaren, begynnande rollar etc. Hojta om du är intresserad av detsamma, så kanske vi kan hjälpas åt!
Skicka meddelande, eller mejla på mbomanandersson@yahoo.se.
Ha det / Magne
 
Jag gör dig gärna sällskap, inte teknikträning för min del för det klarar inte min kropp av men gärna fikapaddling på ån. Startar vi i Vilsta eller längre upp så är det ju bara ett lyft, det vid Stålfors och jag har havskajak och vagn så fikapackning och transport runt slussen i Stålfors borde gå att ordna och i värsta fall får vi gå två gånger OM du nu är intresserad av ett sånt äventyr.

Jag är från början Eskilstunabo och det här är en gammal dröm jag har, en sån där typisk "måste göra innan jag dör"-grej.:)


Kanske det finns flera som vill haka på?
 
Hej,
Jaså - ingen teknikträning för Teknikern? :)

Tack för inbjudan till fikapaddling i stan, men tyvärr hoppar jag över. Jag har paddlat någon gång där inne, och det är väl trevligt och så, men det är ju inte många hundra meter man har att spela på...
Nu är det träning för framtida stordåd som gäller, med teknik och längre distanser...:)
Hoppas du hittar någon annan, mindre obstinat än undertecknad, att paddla urbant med!
 
Nej som sagt, ingen teknikträning med den här stela kroppen. Jag har troligen redan hittat en intressent som är en gammal lekkamrat och vi ska samla ihop ett gäng och göra "E-tuna by the å" i sommar. :)
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.