• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Nybörjare i Göteborgsområdet

Har inte varit så aktiv i klubben, men vill gärna paddla mer i år. Har en kajak ute vid klubbens kajakskjul vid Smitska Udden. Därifrån paddlar jag mer än gärna. Roligt ute på havet : )
Jag letar också efter nya kajak-kompisar. Paddlar inte ensam än så länge. Det skulle vara jätteroligt att gå ihop ett gäng med nya paddlare och ta en tur eller kanske flera!

Hälsningar Lotta

Hej Lotta!

Kan man hyra kajaker där vid Smithska udden oxå? För då skulle jag gärna haka på en lördag eller söndag!
 
Njae det går inte att hyra kajaker därute vid smitten. Jag har dock tillgång till en extra kajak eftersom min kompis har sin därute. Så om du vill hänga med nångång fram på vårkanten, så går det jättebra : ) Jag väntar dock tills vattnet värmts upp lite mer innan jag ger mig ut! Men gärna. Skriv gärna till min epost, så får jag din mailadress- lättare att planera där tycker jag.

Hälsn. Lotta
 
Lotta och jag har diskuterat om att ses över en kopp kaffe och diskutera paddling.

Kl 1900 på fiket Condeco, Fredsg. 14.

Nån mer som har lust att hänga med?

//Hanna
 
På onsdag den 22 april kl 19 vid Condecco, Kompassen
ses vi alltså och kollar av om vi skulle få ihop en liten lista på kajakpaddlare i Göteborg, som är sugna på sällskap i vår/sommar.

Vi ses där då Hanna, Nadia och gärna några till. Blir spännande : )

Lotta
 
Marstrand/Tjörn

Hej!

Om någon av er skulle paddla uppe vid Marstrand eller Tjörn så får ni gärna säga till.
Då hänger jag gärna på. Har kajaken där uppe och inget takräcke på bilen...
Är med från Juni och framåt.
//Martin
 
Paddling

Hallå!
Dethär låter ju riktigt bra, precis vad jag letar efter! Har ni varit ute nånting, ni som träffades i onsdags? Jag har inte heller paddlat mycket innan och har heller ingen... Men hakar väldigt gärna på om ni ska iväg nånting!
Mvh /Emma
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.