• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Västkusten v 29

Har tänkt mig en veckas paddeltur v 29 på Västkusten. De norra delarna förslagsvis. Tänkte först paddla solo, men det kan ju vara kul att träffa nya människor att paddla med.

Vem är jag? En glad kille på 35 som gillar rekreativt friluftsliv. Dvs det är vägen som är målet. God mat och vin (på kvällen) när man är ute hör till. Maratondistanser med endast pulvermat går bort. Gillar upphåll för fotografering, botanisering och kulturupplevelser. Jag är en van paddlare.

Något som låter intressant att följa med på? Har du suttit i en kajak förrut?
Skriv ett meddelande här på utsidan.

MVH
Anders V
 
Tid och plats

Nu har jag bokat kajak i Grebbestad så jag utgår Söndag kväll eller måndag lunch från Kajakcentret där med färden norrut. Är ute hela veckan hoppas jag. Samma start och mål. Om du vill följa med hela eller delar av turen går det bra. Går ju att träffas under vägs också. Kan ju bli ett gäng?

Det är bra om du har suttit i en kajak förrut, men behöver inte vara någon expert. Tänker själv ta det ganska lugnt. Är du duktig kan du få lära mig några tekniktrix.

Varmt välkomna

Anders V
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.