• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Jag vill hyra din kajak under sommaren!

Guest

Gäst
Har du en kajak som du kan tänka dig att hyra ut till mig i sommar? Helst då en glasfiberkajak av "bättre" typ med vattentäta skott. Gärna Lettmann, Artisan eller Kanotbryggan.

Jag funderar på att införskaffa mig en egen, men känner att jag kanske ändå ska vänta tills nästa sommar. Det går visserligen att hyra hos den lokala klubben..men i längden blir det ganska många kronor av det. Framförallt så missar man dem spontana turerna som man kan göra om man äger en egen kajak.

Så har du en kajak som du känner att du kan undvara mig under några sommarmånader i år skulle jag bli tacksam.

Allt är av intresse..så säg bara till om ni har en kajak liggandes.


Med vänlig hälsning
Jonas
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.