• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddelintresserade i Göteborgsområdet

Jag försöker att hitta lite roligt folk ( veteraner eller helt oerfarna) utan att låta som en kontaktannons.

Jag heter Joakim och jobbar och studerar om vart annat i Göteborg.

Helst är jag ute med kajaken men tillgången på intresserade i min ålder är studvis begränsad.
Tänkte att det kanske finns några som skulle vilja ha lite sällskap( eller någon att testa på kajak med).

Jag är 25 år och har paddlat kajak i två år.
Jag har egen kajak,men hyr ofta ändå.

Låter det intressant skriv ett svar här eller skicka ett mail till kinjinte@hotmail.com så hörs vi.
 
Hej! Jag tycker att det vore jättekul att prova på. Nu i somras var jag ute och paddlade kanot på surtesjöarna och det var helt underbart så nu har jag fått mersmak. Du kan maila mig på kryddko@hotmail.com
 
Paddla nu?

Hej

Jag vill gärna ha fler paddelkompisar. Menar du att sticka ut den närmaste tiden eller? Har du någon god ide var och hur så hänger jag med för jag har just nu inte en susning om var det går att paddla. Jag har kajaken hemma så jag tar den på biltaket. Om du vill nå mig med E-mail så gör det via Utsidan.

Hans
 
Hallå, jag också!

Jag hänger gärna på en paddling. Jag brukar försöka få till en eftermiddag i veckan varje vecka, typ onsdag eller tisdag. Jag utgår från Saltholmen oftast eftersom kajaken ligger där.

Kalle
 
vintertid med?

Kalle ?
är du ute nu också?
Skulle gärna hänga med någon gång.
Kanske sent januari eller början februari
Hör av dig till mig på kinjinte@hotmail.com om du är intresserad av sällskap.
 
Jag var ute på en fin tur förra fredagen till lördagen uppe vid GUllholmen. Gick innanför malö strömmar dag ett, övernattade i -20 och höll på att inte komma in till land pga isläggning dag två. Hela skärgården var frusen så vi var tvungna att paddla ned till käringön, bryta 500 m is och ta färgan in till land. Min bästa tur någonsin.
kolla
http://medlem.spray.se/oom
under "januari2003" för bilder från den turen
finns fina rollbilder på "december 2002"
samt en liten rollfilm under "Filmer"

annars bor jag i Onsala söder om Gbg, jobbar i Gbg. Paddlar gärna, helst någon helg.
 
Vill gärna paddla på Västkusten i juli

Hej!

Jag kommer vara i Göteborg under Gotiakuppen, men vill gärna smita iväg några dagar (typ 16-19 juli) för att paddla på västkusten. Skulle någon vara intresserad att hänga med? Har inte sån koll på var som är fint att paddla i "era" vatten eftersom jag kommer från Stockholm

Hälsningar Ylva
 
Kvällar och helger!

Kvällar och helger hänger jag gärna med och paddlar. Jag har kajaken i Näset så om "ni" vill paddla någon annanstans så behöver jag nog transporthjälp...
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.