Bra service Lundhags

Har ett par Lundhags Professional High som jag "misshandlat",
Skickade in dem till Lundhags i Järpen.
Hade kort om tid.
Gissa vilken glädje når Lundhags tog kontakt och föreslog lösning och hantering.
Fick kängorna i rätt tid perfekt fixade.
Tack Lundhags, er service håller fortsatt "världsklass"
Argus
 
Gammal tråd men jag vill bara fyll på med min erfarenhet av Lundhags kundservice.

Jag har ett par Lundhags Syncro High där sulan släppte i framkant på vänster fot efter ca 1 år.
Efter mail till kundtjänst blir jag ombedd att skicka in kängorna vilket jag gör. Lite läskigt att skicka iväg kängorna med två veckor kvar till sommarens första tur men en vecka senare fick jag tillbaka dem med åtgärdade sulor. Visst kan man fundera på om det är ok att sulan släpper på en såpass dyr produkt efter ett år men min känsla är att Lundhags har kvar mitt förtroende pga sin utmärkta kundservice. Nu känner jag mig trygg med att jag har ett par kängor som går att hålla liv i under många år framåt.
 
Jag hade samma problem, efter ca ett år släppte sulorna på bägge kängorna i framkant (syncro high). Ett mail till lundhags var allt som krävdes så skickade de fraktsedel, och lagade kängorna och hade dem levererade till mig igen ca en vecka senare. Mycket bra, sådant krävs och förväntas, och är anledningen till, att jag köper bra grejer även om de kostar. Har fått motsvarande bemötande hos primus och hilleberg också, mycket bra!
 
Undrar om servicen är lika bra om man köpt deras mindre kostsamma produkter, typ ett par Lundhags field pants för 400 kr på XXL..
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...