Flygkompis Skåne...

Tjenixen!
jag flyttade tillbaka till Skåne för ett par år sedan och har inte kommit igång att flyga så mycket som jag velat pga att jag inte har någon att flyga med. Det kanske finns fler som känner att det hade varit kul att flyga lite mer igen men inte har någon som driver på att komma ut och någon att dela det med. Jag har bil och har fluget en del av hangen här. Svara här så kanske det kan bli mer.

Lasse
 
Skulle vara roligt att prova på skärmflyg, vet ju hur det är när man är i åre och ser skärmar sväva över en och man blir så sugen på att själv vara där uppe. Men helt ärligt, finns det bra ställen att utgå från i skåne? När jag var och vandrade på längs kusten för något år sedan så såg jag skärmflygare vid kåseberga, men det verkade inte vara så mycket att flyga från de små backarna som finns där! Annars verkar det som en given sport...
 
Flygkompisar

Hej Lars
Vi är 3 killar som nyss börjat flyga. Vi bor i Malmö och försöker flyga så ofta det går. Vi är nybörjare men om du vill flyga med oss så är det bara kul.
 
Skärmflygresa

Tjena!

Letar ni efter bra flygställe och någon att flyga med!
Jag har rest med http://www.rockadventure.se de anordnar flygresor ifrån Malmö till Norge, Hemsedal där allt ingår, en kanon service får jag säga. De hämtar er med buss i Malmö och kör upp till Hemsedal, har boende, inkl.mat, guidning för endast 2250kr/pers kan jag rekommendera! Kanon fin flygning!

Vi ses där

Fredrik
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
lavv Hangkurser i Skåne Skärmflygning 2

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...