• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Kajakklub i Övik?

Hej,

Jeg skal studerer i Övik og vil rigtig gerne padle masse… Men findes der en kajakklub? Hvor jeg evt. kan opbevarer min kajak..

Vh Ida
 
Jag vet inte om det finns någon klubb i Övik men i området finns högakusten kayak. Fråga din studentförening eller hyresvärden var det finns plats att ha den.
 
Jag är född och uppvuxen i Övik, men det är nu bra precis 40 år sedan jag flyttade därifrån.


Den enda Kajakklubb jag känner till i Övik är http://www7.idrottonline.se/VarbyIK-Kanot/

Fast dom har nog flyttat minst en gång sedan jag senast var i Övik. Men webbsidan är uppdaterad för några månader sedan, så det som står där bör vara rätt.

/Per
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...