• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftsintresserade i Östergötland!☺️

Halloj!

Har inga i min bekantskaps krets som delar mitt intresse för naturen mer än i jakt och fiske men jag försöker vara ute så mycket som tiden tillåter och söker därför likasinnade människor som inte har något emot att spendera en helg i naturen :)

Någon som känner sig träffad och vill ha en ny bekantskap ☺️?
 
Hur social och offentlig du vill eller inte vill vara bestämmer du helt själv, men vad du eller nån annan äter till middag läggs inte upp i gruppen om det inte handlar om just friluftsrelaterad föda ute i det fria.
Då vi som medlemmar är spridda över hela Östergötland så är Facebook ett väldigt enkelt sätt att få eller dela information, som att söka kompisar att gå på tur med.
 
Jag ser flera trådar som slutar med att någon föreslår en facebook-grupp. Min förhoppning är att trådarna inte ska sluta där. Har trådskaparen valt ett öppet forum var det gissningsvis det som var tanken.

Halva befolkningen har inte facebook, t.ex. av integritetsskäl.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.