Sälja lägenhet!

Otäckt höga priser är det. I gårdagens lokalblaska uppmärksammades en 5:a i Bagarmossen som gick för 4,9 miljoner.

Thure
 
Värdering av lägenhet. Jag läste precis på Facebook att Notar har någon tävling eller utlottning där man kan vinna en resa till New York om man gör en kostnadsfri värdering hos dem. Står på hemsidan också för de som är intresserade: www.notar.se

Jag har aldrig gjort en värdering av bostaden så jag undrar lite hur en sådan går till?
 
Är denna tråden verkligen inne på rätt forum? Trodde det handlade om äventyr och friluftsliv, inte fastigheter och mäklare i Stockholm.
 
Och varför bumpar du en 6 år gammal bortglömd tråd dårå?

För att den av någon anledning legat högst upp på listan av senaste inlägg någon dag nu. Tyvärr kollade jag inte datumet på senaste inlägget vilket jag ber så mycket om ursäkt för.
Undrar dock varför i all världen den legat bland de senaste inläggen i så fall.
Är dock inte intresserad av att läsa om sådant på ett utelivsforum.
 
För att den av någon anledning legat högst upp på listan av senaste inlägg någon dag nu. Tyvärr kollade jag inte datumet på senaste inlägget vilket jag ber så mycket om ursäkt för.
Undrar dock varför i all världen den legat bland de senaste inläggen i så fall.
Är dock inte intresserad av att läsa om sådant på ett utelivsforum.

Någon har använt tråden för att spamma reklam och fått sina inlägg raderade med jämna mellanrum.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...