Någon som vill gå roslagsleden?

Hej
Tänkte mig gå Roslagsleden nu i slutet av maj och undrar ifall nån är sugen på att
haka på:). Tänkte dock ej gå hela utan ta en mindre etapp, med 1 eller 2 övernattningar i tält.
Jag har ett extra 1-mana tält att låna ut ifall det behövs!

Mvh: Markus
 
Tänk på att Roslagsmarschen går helgen 28-30 Maj (http://www.roslagsmarschen.se/).

Mao kan det på vissa av sträckorna på Roslagsleden finnas ett större antal civila och militärer.

Vill du gå lite längre etapper (24 - 35 km per dag) kan du ju anmäla dig till marschen?
Man sover över i tält vid Domarudden.

/Ulf
 
Tänk på att Roslagsmarschen går helgen 28-30 Maj (http://www.roslagsmarschen.se/).

Mao kan det på vissa av sträckorna på Roslagsleden finnas ett större antal civila och militärer.

Vill du gå lite längre etapper (24 - 35 km per dag) kan du ju anmäla dig till marschen?
Man sover över i tält vid Domarudden.

/Ulf

Ajdå.. Hade tänkt cykla delar av Roslagsleden den helgen.. och tälta vid Domarudden.. Hur många deltagare brukar det handla om?
 
Ang. roslagsleden

Hej!
Är inflyttad i stockholmsregionen sedan några år, varit mammaledig och inte kommit ut så mycket senaste åren, men nu tänker jag starta med det.
Ser ditt inlägg är gammalt, men VART går Roslagsleden?
Finns några grupper med folk som man kan haka på?
/Elisa

Hej
Tänkte mig gå Roslagsleden nu i slutet av maj och undrar ifall nån är sugen på att
haka på:). Tänkte dock ej gå hela utan ta en mindre etapp, med 1 eller 2 övernattningar i tält.
Jag har ett extra 1-mana tält att låna ut ifall det behövs!

Mvh: Markus
 
Roslagsleden går från Danderyd, upp via domarudden och till Norrtälje och avslutas i Grisslehamn om jag minns rätt. :)

mvh
Cake

edit: Det går att köpa kartan i tex akademibokhandlen i mörby centrum
 
Senast ändrad:
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
T0ker Gå på tur? Stockholm 3

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...