Snowboard med UCPA

Hej hopp.

Någon som vill hänga med och åka snowboard med UCPA?
Jag har idag bokat så jag kommer att åka den 27.3, kl. 6.30 åker bussen från stholm.
Hemma igen igen den 5.4. 7 dagar i backen. för endast 6.500kr. Då ingår allting. Helpension, boende, resa, liftkort, hyra av utrustning. Finns 3 platser kvar. Vore kul om någon ville hänga med.

/Cilla
 
Tyvärr redan bokat v.6
Åkte med dom till Serre Chevalier förra året och var helt ny på snowboard. Riktigt bra vecka!
Rekomenderas varmt till alla som aldrig åkt med dem.
 
tips?

tjena, vilken ort åker du till? Jag har varit till Chamonix och åkt off-pist där, det var jättebra. Du kanske har fler att rekommendera?
 
hur var Serre?

Tyvärr redan bokat v.6
Åkte med dom till Serre Chevalier förra året och var helt ny på snowboard. Riktigt bra vecka!
Rekomenderas varmt till alla som aldrig åkt med dem.


Hej hur var backarna i Serre? Har funderat åka dit eller till andra ställen där man kan åka off-pist med guide. Några tips kanske?
 
Hej hur var backarna i Serre? Har funderat åka dit eller till andra ställen där man kan åka off-pist med guide. Några tips kanske?

Jag gillade Serre men har inget att jämnföra med då det var min första alpin upplevelse. UCPAs center ligger alldeles vid liftarna, centrat var kanon och byn är liten o mysig. Denna gången blir det Tignes.
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...