Fiskekompisar Göteborg

Finns det någon där ute som kan tänka sig att dra iväg emellanåt på en fiskerunda?

Är själv ingen hejare på fiske, länge sedan man var iväg. Men har hyfsade kunskaper och vill nu kolla intresset.

Bor gör jag i Majorna och kan bidra med lite humor om nu fiskelyckan skulle utebli. Hojta nu till om det finns intresse av att dra iväg emellanåt och dra en och annan storfångst. Har bil så den biten borde ju vara avklarad..

Finns på leo.skoglund@gmail.com eller 0735-444631.

// Jonny
 
Hej
Andreas här. Det var vi som pratade i telefon.
Det är bara att höra av sig när du blir sugen på en fisketur.

Alla är såklart välkommna.Båt finnes

0704211817
 
Vad för typ av fiske kör ni?
Jag är en glad amatör som sticker ut lite då och då, fiskar mest haspel men när mörkret lägger sig så försöker jag lära mig fluga.
Fiskar typ alltid ensam då ingen jag umgås med delar detta intresset.
Bor I kungsbacka.
 
Senast ändrad:
fiske sällskap

Hejsan jag bor i mölndal och har flugfiskat i några månader tycker det är galet kul. Känner tyvärr inte så många som gör det. Så om det är någon/några som vill ha sällskap skriv gärna eller smsa mig på 0706-876568. gärna Havsöring eller annan ädelfisk.

Robert
 
Funderar på att testa på att börja fiska nu när man flyttat upp till fiskecentrumet göteborg. Men jag hänger gärna med någon som är lite mer erfaren, annars står jag där med en stor fisk ;) och har ingen aning vad jag ska göra. Så skicka ett PM om ni kan tänka er att dras med en nybörjare ;)
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...