Fågelskådare helt utan trafikvett?

-Peter det har du verkligen rätt i!

Har bekanta som haft hela gräsmattan full med folk med kikare.
För mig är ju detta ngt helt nytt och jag var helt paff första året. De kan väl cykla istället, då kan de ju lägga cykeln i diket, få god kondition och slipper spy ut massa avgaser:cool:
Problemet är att man inte få cykla på Ölandsbron längre, men det kanske går att lösa både det problemet och ditt trafikproblem. Om man föbjuder bilkörning på bron för alla utom fastboende på Öland så räcker det med ett körfält i varje riktning och så kan man göra en rejäl cykelbana av resten.:)
 
det blir väl lätt så med fixerad jubelnörd.

förbjud skiten, inkludera geocashing.

Jo, förbjud allt...

Geocachare är nog i många fall rätt lika fågelskådarna. Geocacharna flyger dock inte sin väg ibland så det är knappast särskilt bråttom. Ändå uppför sig ofta de som letar geocachar hetsigt och hysteriskt. F-n, så dumt...

Nä, buntat ihop allt och alla, lobotomera och tvångsanslut till miljöpartiet. Då ordnar det sig nog.

Jag såg en buss med cykelsläp vid Ölandsbron. Fyll släpet med fågelskådare och låt dom andra åka i bussen. "Hör ni grabbar! Det sitter en ovanlig fågel längst in i släpet" hade garanterat lurat in dom.

:D
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...