Alpinism, god stil, sponsorer

Som helhet, väldigt nyttig information från din sida, och har nog hjälp andra på traven om man är intresserad av mallen?

Fortsatt att fundera och nar du har en game plan sa kan du aterkomma. Da det verkar vara valdigt losa planer du har ar du knappast i en possition dar du behover kontakta sponsorer.

Alltså min sista kommentar i ärendet (annars förstör vi nog tråden helt och hållet?), men otroligt intressanta slutsatser du dragit när du inte ens vet någonting om mina tankar och planer?

Hur som helst, lycka till med Latok 1!
 
Det finns rimligen en och annan sponsor som helst inte vill hamna på löpsedlar i tragiska eller ens sensationella sammanhang.

Affärsidé för försäkringsbolag: erbjuda försäkringar åt sponsorer som faller ut om de sponsrade klättrarna omkommer eller drabbas av olyckor på berget.

Well, well, att jag inte har så mycket till övers för höghöjdsalpinism har väl framgått i andra trådar. Om man nu får en kick av att röra sig på branta lavinfarliga snö- och issluttningar behöver man inte åka till Himalaya och Latok 1. Den antagligen obestigna nordväggen på Jiekkevarri (1833) i Lyngen förslår långt. Och när den är avklarad har jag andra förslag, rätt många faktiskt ... :)
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
SonOfTheSun Mentor i alpinism Alpin / Bigwall 3
NL Söker klätterkompis för alpinism i alperna i sommar Alpin / Bigwall 0
E9climbing Den roliga tråden om Alpinism Alpin / Bigwall 29
Fannyn Alpinism med UCPA Alpin / Bigwall 16
abbeolin Äventyrlig Alpinism partner sökes Alpin / Bigwall 6
Polarnatt Pannlampa för alpinism Alpin / Bigwall 29
Tovo Alpinism i Chamonix v.17 Alpin / Bigwall 0
logik Nybörjarkurs i alpinism Alpin / Bigwall 11
nsidirop Medelsvår alpinism Alpin / Bigwall 44
plp Extreme Alpinism, skalplagg, dun och syntet Alpin / Bigwall 23
StefanM- Längd på isskruv för ankare vid alpinism? Alpin / Bigwall 6
PJE UCPA alpinism Alpin / Bigwall 21
chrtur Nyfiken av modern svensk alpinism? Alpin / Bigwall 43
dangermouse lätt alpinism i norge Alpin / Bigwall 7
albin.mansson Storskor sökes för alpinism/isklättring/expedition Alpin / Bigwall 0
realout Böcker om Alpinism för gröngölingar? Alpin / Bigwall 10
Janbanan9 Komma igång alpinism! Alpin / Bigwall 15
bjorn_osterlind Alpinism i alperna Alpin / Bigwall 1
Phillipe Bergsguide skola/alpinism kurser? Alpin / Bigwall 4
Kamelen Skitouring/alpinism i Sydamerika Alpin / Bigwall 0
Crimper Alpturism - en god idé? Alpin / Bigwall 14
mBengtson Svensk till G2 i alpin stil. Alpin / Bigwall 5
seon Alpin stil, vad är det, och vilka har gjort det i Himalaya? Alpin / Bigwall 7
chem alpin stil Alpin / Bigwall 41

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...