Spännande designförslag

Nån som

försökt sidoförskjuta binding/skena?

Så länge detta inte går lätt att göra är jag skeptisk.

Fast min uppfattning är att det borde gå utmärkt att bygga den här skridskon med typ 6 eller 8 mm medialförskjutning som default i och med att det är en vänster och en högerskridsko.

Thure
 
De

skridskor jag sett som haft kolfiber och andra kompositmaterial i profilen har samtliga gått sönder vid lite tuffare isförhållanden. Har du kört på dessa skridskor Pekka?

Thure
 
Här är extrem lätta grillor 150-225g., med NIS-plattan 280g.
Ja, de var riktigt lätta, men det är väl vikt utan bindning? "Paino ilman" fick i alla fall Google översätt till "Vikt utan". De Rottefella bindningar som sitter på Lundhags EXA väger ca 200 g styck enligt viktangivelser på Lundhags hemsida (420 g i skillnad per par med och utan denna bindning).
 
Ja, de var riktigt lätta, men det är väl vikt utan bindning? "Paino ilman" fick i alla fall Google översätt till "Vikt utan". De Rottefella bindningar som sitter på Lundhags EXA väger ca 200 g styck enligt viktangivelser på Lundhags hemsida (420 g i skillnad per par med och utan denna bindning).

Ja det är utan bindningen, men själva skridskon är lätt.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.