karriärsäventyrare

-Patric-; sa:
AndreasBlomquist; sa:
Med över 3100 inlägg så kan man ju fråga sig om vem som "trollar" mest...

men lilla tjejen, jag tror nog du e purken..

3800 inlägg tack.. så trollighet bedöms i antal inlägg och inte inläggens utformning?

Med all respekt för att du skriver en del bra och ibland roliga inlägg Patric, utsidans forum är inte något "revir " man behöver "pinka in" då och då.
Extremt onödig kommentar, snacka om sandlådenivå, svara på hans fråga stället.

/Tommy
 
Tommy125; sa:
Med all respekt för att du skriver en del bra och ibland roliga inlägg Patric, utsidans forum är inte något "revir " man behöver "pinka in" då och då.
Extremt onödig kommentar, snacka om sandlådenivå, svara på hans fråga stället.

/Tommy

ribban ligger där den ligger.. men jag ska va trevlig o inte tala om vad du kan göra med sandlådan..
 
-Patric-; sa:
Tommy125; sa:
Med all respekt för att du skriver en del bra och ibland roliga inlägg Patric, utsidans forum är inte något "revir " man behöver "pinka in" då och då.
Extremt onödig kommentar, snacka om sandlådenivå, svara på hans fråga stället.

/Tommy

ribban ligger där den ligger.. men jag ska va trevlig o inte tala om vad du kan göra med sandlådan..

Där har vi väl en typisk trollpost eller Patricia? Jaha... du är en kille... tänkte bara besvara dig på samma sätt som du svarade mig tjejen!

Definitionen på Troll enligt Wikipedia är: en person som avsiktligt retar upp folk i diskussionsforum på Internet alt. personer som oftast postar men inte är intresserade av att föra en dialog.

Så, med dina 3800 inlägg så frågar jag igen, vem är egentligen ett troll för du är ju i detta fall uppenbarligen inte intresserad utav en dialog utan postade detta bara för att reta upp folk.

Snälla Patric(ia) svara nu...
 
guuud....

AndreasBlomquist; sa:
Där har vi väl en typisk trollpost eller Patricia? Jaha... du är en kille... tänkte bara besvara dig på samma sätt som du svarade mig tjejen!

jäsp.. såååå, kreativt! ska du vara otrevlig så kom med något eget istället för att bara rippa rakt av.. men, men.. vill du ha fler tips på hur man är taskig så fråga, tydligen uppskattade du mitt sätt så mycket att du använde det utan att ens försöka med en liten knorr.. amatör!

AndreasBlomquist; sa:
Så, med dina 3800 inlägg så frågar jag igen, vem är egentligen ett troll för du är ju i detta fall uppenbarligen inte intresserad utav en dialog utan postade detta bara för att reta upp folk.

Snälla Patric(ia) svara nu...

initialt så var det ett konstaterande.. något annat du inte förstår?
 
Hahaha

Alltså, du tillför väldigt lite i samtliga de konversationer som du deltar i så mitt förslag är ju att du helt enkelt skiter i att skriva, men då skulle du ju antagligen inte behålla din okrönta plats som Utsidans skitpostare #1...
 
Re: Hahaha

AndreasBlomquist; sa:
...din okrönta plats som Utsidans skitpostare #1...


Hoppla!
Den platsen har ju jag för bövelen.

(I den här tråden har ju f ö utvecklingen varit en av de vanligare varianterna på troll-trådar. Finns ju den gamla kloka uppmaningen; don't feed the trolls!)
 
Re: Hahaha

AndreasBlomquist; sa:
Alltså, du tillför väldigt lite i samtliga de konversationer som du deltar i så mitt förslag är ju att du helt enkelt skiter i att skriva, men då skulle du ju antagligen inte behålla din okrönta plats som Utsidans skitpostare #1...

såja, nu har du fått till det utan att sno från någon annan.. jag e stolt över dig.. fortsätt att öva för att uppnå perfektion.
 
AndreasBlomquist; sa:
.....
Definitionen på Troll enligt Wikipedia är: en person som avsiktligt retar upp folk i diskussionsforum på Internet alt. personer som oftast postar men inte är intresserade av att föra en dialog.
.....

Klassar du -patric- som troll så begår du själv ett kardinalfel som alls diskuterar, apropå nämnda "Dont feed the troll". Finns en tråd om det:

http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?threadid=18405

För övrigt finns inget positivt samband mellan troll-många inlägg. Troll brukar tvärtom bli kortlivade.

Raskesven
 
bah.. mot mina principer så skall jag snabbt använda datorn på min fritid, usch.. nu tycker jag att alla röker varsin pipa hash å så lämnar vi denna tråden bakom oss.. troll som snobbar, drygskallar å alla andra grejer vi kan kalla varandra..
 
Jag kan hålla med om att vi lämnar en del av tråden bakom oss men vi är nog en del som faktiskt vill ha svar på de ursprungliga frågorna, alltså de om Sträng & Flock.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.