Är syrgas dopning?

Tråkigt att den person som ligger tvåa på kottetoppen med aktningsfulla 67 000 kottar inte har ballar nog att stå för sina åsikter fullt ut och dessutom håller på att skicka privata meddelanden.

Jag håller med om att man ska kunna stå för sina åsikter, men vad har ens placering på kottetoppen med saken att göra?

Mvh /Joel
 
Oj du gillar inte vad jag tycker... Jag gillar inte att fa PM med insinuationer och sedan inget svar...

Stil / O2 / WADA / Pretenders / ETC

Om WADA forbjudit O2 hade vi inte behovt snacka om det. Om vada inte va pa vag att forbjuda O2 hade vi inte heller bhovt snacka om det.

Men nu ar O2 PER C prestationshojande pa hojd sa nu behover vi erkanna att de som anvander O2 ar dopade eller har natt toppen med hajalp av prestationshojande meddel. Debatt stil eller gnall pa hur jag lobbar ar OT. Sluta snacka om mig och rikta in er pa all de som fukar runt med O2. Vet ni inget om det sa hal fingrarna borta fran tangenterna.

Jag håller med om att man ska kunna stå för sina åsikter, men vad har ens placering på kottetoppen med saken att göra?

Mvh /Joel

Om man är den näst flitigaste här på utsidan att tycka till om saker och ting tycker jag man kan sätta ut sitt namn så man vet vem man debaterar med. När man dessutom sätter i system och fortsätter debatten med att skicka privata meddelanden till andra utsidan meddlemar som inte använder alias blir det konstigt.
 
Men David, du tar ju höjdsjukemedicin för att kunna klättra vidare. Jag ser det som minst lika svår (doping), särskilt som du kräver att andra ska låta bli kemiska hjälpmedel.

Det du sager ar helt fel. Jag har som jag oppet redovisat tagit en hal dvs 250mg Diamox i Januari 2010. Och gick ner...

Ta reda pa fakta forst sedan posta
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Dimmi Är det klok att använda 20-årig plast Trezeta? Alpin / Bigwall 5
lumalon Film från bestigning av Mont Blanc 25 juni 2021 för den som är intresserad. Alpin / Bigwall 0
Mike C Hur signalerar man med en pannlampa att allt är OK? Alpin / Bigwall 56
E9climbing Risk! Vad är acceptabelt? Alpin / Bigwall 86
E9climbing Outside Sverige hur oseriösa är dom? Alpin / Bigwall 17
E9climbing Äntligen är bultarna på Cerro Torre borta Alpin / Bigwall 97
E9climbing Är bergsklättring ett utdraget offentligt självmord? Alpin / Bigwall 25
seon Vilken risknivå är beundransvärd och vilken är oförsvarligt dum? Alpin / Bigwall 140
seon Alpin stil, vad är det, och vilka har gjort det i Himalaya? Alpin / Bigwall 7
seon Vad är ett misslyckande? Alpin / Bigwall 28
MarkusN Nu är det dags – Svartgölsträffen är tillbaka! Alpin / Bigwall 17
Lars_P Vad är Sherpa, Sirdar etc. Alpin / Bigwall 9
Pask Vad är detta för berg? Alpin / Bigwall 11
Carlarmfelt Varför är "europeisk" stegjärnbinding inne i europa Alpin / Bigwall 1
Tidenztand Hur svårt är Elbrus Alpin / Bigwall 2
Sidni Vad är symtomen för höjdsjuka ?? Alpin / Bigwall 9
wmthned vad är Alpinist Alpin / Bigwall 11
Messner & Habeler är tillbaka... Alpin / Bigwall 0
Äntligen är den här ... Alpin / Bigwall 0
krum syrgas eller inte på everest Alpin / Bigwall 7

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.