Favorittröjan?

Jag undrar lite över vilken tröja som är eran favorit, dvs den tröjan man verkligen älskar. Själv är det en svart Houdini PowerHoudi som är helt underbar, om jag fick skulle ja gbo i den. Men berätta nu, vilka är era favorittrökor?
 
Mammut New Age Jacket och Marmot Driclime Windshirt, det var två. Om jag måste välja en av dessa får det väl bli Mammut New Age Jacket. Går dessa under benämningen "tröja"? För mig gör de det.

/Pottan
 
Patagonia Flash pullover.
Grymt skön tröja. Jäkligt fin när det blir svettigt uppför och värmer tillräkligt under skalet nerför...
Nummer två är en Millet sweat fleece. Riktigt mysig men är lite för varm.

/sam
 
Min favorit tröja är helt klart en Ullfrotté 200g Polotröja. Den hänger ALLTID med året runt. En mjukare och skönare tröja kan inte finnas. Inget flashigt membran eller så,utan enkel och bra.Luktar aldrig illa och värmer alltid.

/David
 
PowerHoudi

Hei Martin, jeg så din jakke på houdini's hjemmeside. Omtrent en sånn jakke jeg har sett litt etter, hvor kan den kjøpes? Helst noen som har utsalg i Östersund eller Åre, evt. noen som kan sende til Norge, men jeg vill jo helst prøve den først.

H.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.